Aug 12, 2009

bayangan gurauan

Aku minat lagu ni.pasal tuh aku pilih tajuk ni jd entri aku.
^_^




arini aku oral bi.cuak dalam hatiku toksah dibilang.kencang gler!
aku rase cam nk mati.haha.pelik2.oral je pun maryam . . .
tp masalahnye oral ni pnting.member billik sebelahku kate oral ni kire untuk final IB.
haa.dats it.lagi membuak-buak kegelabahan aku.

org kate kite akan takut kalau kite xbersedia.yeah!dats true.tula yg berlaku kat aku.
malam sebelom oral bi.aku ade latihan maths sebanyak 4 muke surat+nk kaji puisi usman awang+cari pantun tradisional.nice la.

dah la isi untuk oral aku masih di awang-awangan.ye,btol tuh.aku xde isi lagi.
tula yg sebenarnye.

maka malam itu aku rase cam separuh mati.aku nak menjerit!
arghhhhhhhh.aku rase cam nak nangis.Mak!tolong org mak.
kepade si die aku luahkan.nasib baek die memahami.sedikit sebyk menghilgkan kegusaran aku.
namun dear.dats not enough.i'm still feeling like hell :(

maka aku mengambil keputusan untuk mengenepikan segala setan2 yg membelenggu diriku.
tenet bkn lagi halangan.sebab wat hal mlm tuh.time aku nk gune cari info la die nk mengade2.
nice la.tapi xpe.ade hikmahnye.klu x on9 la fokus utama aku.

thanx kpd group oral aku.really appreciate for helping me guys.klu x aku xtau aku nak cakap mende time oral nti :))

satu puisi telah kusiapkan.(walaupun wat sensorg).thanx kpd yg berkenaan kerana tlg aku
pinjamkan pantun tradisional yg sebenar.

esoknya.cgu x check pon latihan math.wahhhhhhhhhh!!!!!!!!!
dah la aku xwat satu ape pon.haha.terima kasih cgu ct! :D

tula die.setiap kesusahan yang melanda pasti ade hikmah di sebaliknye.
lupe aku nk cakap.di tengah2 kekalutan yang menimpa aku.
aku xlupa kepadaNYA.aku g wat solat hajat 2 rakaat.feel so relief after meeting HIM.
:))

arini aku agak berpuas hati dgn oral.(walaupun ade sangkut2 ckit).
terima kasih kepada mereka-mereka yang ade kat depan aku time oral tuh.
korg xberjaya mengganggu aku.haha.dah immune la. :P














sekian untuk kali ni.
till then . . .

No comments: