Jul 29, 2009

start of sumthin new

Salam~
Everybody, here I come!
Inilah dia....
setelah sekian lama
setelah ramai yang bertanya
akhirnya
blog pertama, post pertama
haha~
org lain dah ade blog
dgn beribu2, berjuta2 post
ratusan ribu komen apetah lagi
aku....
aku baru assigned blog nih
huhu~
termalu sendiri(sambil tersengih sumbing)
hehe~
tapi ape aku kesah
aku tetap dengan pendirianku
itulah yang terbaik
thisIsme......
......................................................................
dah pelbagai jenis blog aku bace
dari jenis ilmiah, agama, cerita ngarut, koyak sampailah blog syok sendiri
dah pernah aku singgah
dengan pelbagai cerita
pelbagai kisah
pelbagai karenah
suka duka
ranjau kehidupan
riang tawa dan gembira
mmg xdapat kulupakan
pendek kata
ragam manusia yang berbeza-beza
tapi aku suke
sebab dari situ aku bleh menilai
menilai camne nk wat blog yang baek
in terms of estetika bentuk
mahupun estetika makna
xsia-sia mase aku bace blog org lame2
kate org hujan emas di negeri org hujan batu di negeri sendiri
baik lagi wat blog sendiri.....
Hari ni dalam sejarah
29/7/09 - my very first blog =))
ku bangga dgn pencapaian diriku
hihi =))

No comments: