Jul 29, 2009

sabar je la!

ari ni aku emo...

ye...nk tau nape?

ntah la

xtau napew

kadang2 aku xmengerti sesetengah manusia

elok2 Allah dah bg hati dan perasaan

consider la org lain ckit

ni x....

ikut kepala hotak die je

aku tensi btol ngan makhluk bernama manusia yg berperangai begini!


aku btol2 annoyed ngan perangai die

siang malam memekak xingat dunia

aku sbg salah seorg yang berada di situ

kadang2 terganggu dgn bunyi-bunyian cm cipan yg die wat

kadang2 ke?

slalu kowt...............


wonder gak la aku ngan dak2 yg rapat ngan die

msti dorg wat2 xlayan

x pon wat pekak je

nk tegor konfirm die fire balek

mulut bleh tahan gak tu

huhu~

cube korg bayangkan korg ade member bersikap macam tuh

ape korg nk wat ngan die

aku seyes tgh buntu

aku mmg nk tegor die

tp disebabkan aku xbape nk rapat ngan die

so aku biarkan jela

paham2 sendiri la

masing2 dah besar

dah bleh pk sendiri

klu nk kahwen kire hukum harus dah ni

tapi...........

patutke aku soh org laen g nasihatkan die?

patot ke aku? (ayat retoris)



tula...

kite hidup kat dunia ni xleh la pentingkan diri semata

kite patot jage ati dan perasaan org laen gak

klu org tu xredha ngan kite

maka di situ sudah terbinanye hijab

last2 bende tu akan balek kat kite

what goes araound comes around

bygkan satu ari nti

klu org tu wat kat kite cmtu jgk

sakit x ati? (retoris lagi)



so....

byk2 la koreksi diri kite semula

mane yg baek kite amik

mane yg xbpa baek buangkan la

'muhasabah diri'



p/s: tidak ditujukan kepada mana2 pihak
hanyalah luahan hati semata =)

No comments: