Aug 19, 2009

Bird watching me ke me watching bird?

Morning : Got up from sleep slight late dis time;7.08 a.m.ni gara2 tdo kul 4 malam tuh.thanx didi for your voice.it really triggered me to wake up.kalau x aku ingat nk bgn 7.30 ko tau.nk g kelas kul 8.30.cepat2 aku mandi+solat.pastu tetibe fikiranku melayang ke dewan selera.makan ape ek pagi ni?nasi lemak?nasi impit?bubur cair?aku dapat dengar perutku sudah menyanyi2 minta diisi.maka aku menyingkatkan mase untuk touch up.sapu losyen nivea.pakai himalaya oil.tepek bedak baby johnsons kat muke.tgk cermin.not bad.nice jgk.hehe ;D


During class : Mase untuk menghabiskan keje2 yang masih berbaki.nasib baek xde kelas first period.g jumpe cikgu tnye pasal keje.dan kelas berjalan seperti bese arini.


Noon : Club activity time.dan aku merupakan ahli Nature's club merangkap setiausaha kehormat.


Cikgu : "Arini aktiviti kite bird watching sekitar kmb ye.Boleh gune teropong ea.

Amik gambar sekali."

Pelajar A : "Sejak bler kat kmb ade burung?"

Pelajar B : "Ala, yang hitam2 tu mesti burung gagak."

Pelajar C : "Amik gambar gune teropong ke?"


Dan sebenarnye aku juga adelah ahli engineering society.vice president.sape tah point aku.dan disebabkan aktiviti kedua-dua kelab ini bertembung.skali je aku penah dtg utk meeting.yg len aku g tgk burung.haha. ;)


Afternoon : Sambutan kemerdekaan kat kmb pada petangnye.first impression aku pasal smbutan ni - nice decoration! ade sketsa.lawak.seyes lawak.especially time sorg mamat ni menjerit "X nak mak,awang xnak sunat.sakit!" (ekspresi muke die mmg xleh blah).haha.

pastuh penutup ade marching.teringat zaman aku kawat dulu.tiga tahun di mana aku membuang waktu diriku untuk mende alah ni.


Nite : Esok ade test maths.lalala~


Cikgu ct : "Ok students,dis test will be included as 5% in your semester exam."


nice la.









sekian.w A s s L m.






No comments: