Aug 9, 2009

masamasa

genap seminggu++ aku xtulis kat cni
rndu2....**wink :))




.................................................................





maka genap seminggu gakla dak2 kmb merase cuti
ni sume gara2 wabak h1n1 tuh
tapi best gak cuti sbb dapat blek umah
dapat la rileks jap
walaupun sekejap cuma.....




..................................................................






weekend arituh g pc fair.seyes sesak! dan satu bnde je dlm otak aku time tuh...
h1n1
tp aku kesa mende.aku nk cari barang gak kat situ.



akhirnya jumpe gak ink utk printer aku.dh berbulan2 aku xisi.
bkn xde duit tapi malas nk cari.dan yang paling beshnye.ink aku beli ni seyes murah.
50ml for rm50.mencanak.
klu yang bese jual tuh.kapasiti die 5ml je.
harge 45hengget.
so,setelah aku kire2.baek aku amik yg 50ml tuh.lagi untung!





.................................................................






kat umah.rutin harian aku.
bgn.mkn.tdo.tgk tv.maen game.
haha.mmg patot aku kene bebel ngan akak aku.
keje menanti mmg banyak.tapi aku malas gler.seyes malas.
bukak buku je aku terus ngantok (byk gler setan kat aku)
haha.




..............................................






n skang aku tersangat lapar!

No comments: