Nov 25, 2009

korban itu jihad


Salam...

Dah dapat result IELTS.. alhamdulilah pass :) cume satu component slek ckit.. huhu.. kene hati2 pilih uni pasni.. amik uni yang xtgk component, tp tgk overall grade je.. harap2 ade.. :D

Still kuciwa ngan tenet aku ni.. byk kali dah cube upload gambar.. tp haram, xleh lgsg~ dh la laptop skang asyik hang je.. member kate banyak bende dlm laptop aku ni.. tu yg lembap semacam.. nti la aku defragment n clean up sume file dlm laptop ni.. skg xley, sibukkkkk...

Tepon mak lg td.. mak suh balik petang raye haji.. aku tnye mak nape plak kn.. mak kate ptg tuh dah siap masak.. klu balik sebelom raye kene tlg masak.. nti dtg ptg tuh bleh terus makan je.. haha, bagus tol mak aku ni.. mmg btol2 memahami anak gadisnya yang memang agak malas nk tlg masak2 ni, tp agak rajin tlg makan2.. :) tanpa berfikir lagi, aku terus setuju! (tanpe mempedulikan along yg dh bising2 kat dlm tepon suh balik awal).. haha,padan muke ko long kene tlg plak.. klu x, aku yg kene.. :D

Aku dh start cuti mulai esok.. tp aku xbalik.. stay hostel.. malas nk balik.. dh la xstudi lagi.. klu dok uma mmg haram nk buka buku.. korban cuti.. sesuai la dgn raye korban yang bakal menjelang tiba..

Di kesempatan ini, saye ingin mengucapkan selamat hari raya korban kepada semua muslimin dan muslimat.. semoga kamu2 bahagia dalam rahmat Allah Taala.. :)

Sekian.






No comments: