Nov 21, 2009

cerita kedai kopi

salam.. bertemu kembali :)

dua hari ni x pegi mana2 pon.. dok kat bilik je (ternak babatkah?)... tak2, wat keje la weyhh.. keje mcm haram punye byk.. haih~ mangkuks tol, tula padahnye keje last minit.. skg ni pon aku tgh berhempas-pulas menyiapkan TOK essay.. aku sure ramai gak budak kmb tgh bersengkang mata menyudahkan TOK essay skrg ni (melihat jam kul 2.21a.m).. sabar jela.. ujian Allah kat hambanye tuh.. lg pon, xlame dh aku kat sini.. dlm 5 bulan lg maka tamatlah penyeksaan IB.. :) tp keje2 laen xtermasuk lg tuh.. haih~ sabar2 maryam..
pg mak kol kate nk dtg.. eksited sgt time tuh.. hatiku berbunga2.. sampai xmakan pagi dan tgh hari sbb nk reserve perut tunggu masakan mak.. sanggup weyh.. pastuh aku gatal2 g la msg tnye kul bape nk sampai, tetibe mak kate xdapat dtg plak.. huhu kuciwa.. koyak gler.. lapar bangat time tuh.. :(
ptg tuh g dewan mkn.. lapar gler.. seronok dpt mkn.. syukur2 alhamdulilah..
pastuh still lapar lg.. dan nasib aku amat baek sbb kwnku telah mengoffer makanan beliau kat aku.. ape lagi, makan smpai puas.. :)
ptg td sorg kwnku telah mengenalkan aku kepada chat room.. haha, aku mmg lmbt ckit pasal ni.. pastuh tgk la die chatting ngan org2 kat dlm chat room tuh.. best gler sbb ramai org dtg chat ngan die.. pastuh aku g la try masok plak (jeles la, nk jgk).. aku sign in sbg dierzha90.. tunggu nye tunggu xde org pon sudi chat ngan aku.. sdey weyhhhh... maybe sbb aku gune name dierzha.. org xtau lelaki ke perempuan.. tp tetibe ade org dtg chat.. eksited2.. die offer tgk webcam die.. die tulis "i am naked in front of computer.. wanna see?" hell la weyh.. wtf?!
teros out chat room..

harap awak bahagia di sana..
(eh, off topic)

slmt mlm dunia, saye nk smbung keje :)

No comments: