Jan 12, 2010

yeah! 20 is a lucky number :)

salam...

haha... i've turned 20... yea!!

sangat suke... rase diri sedikit sebanyak dah berubah... pemikiran semakin kompleks (dan serabut)... semakin menginginkan yang terbaek dalam hidup... dlm studi, keluarga, kehidupan, kwn2 dan jodoh...

jodoh?? xsangke perkare tu semakin hampir dengan aku... bkn nk kawin skg.. cume soal jodoh menjadi bualan harian antare aku, mak dan along...

pade aku, aku malas nak fikirkan pasal soal jodoh ni... terlalu awal dan tak mungkin dalam masa 4 ke 5 tahun akan datang ni... maybe kekecewaan still menyelubungi perasaan... cerita lame masih tak dapat ku lupakan... tapi alhamdulilah sedikit sebanyak aku mampu mengatasi... dengan keje yang masih banyak dan mengejar deadlines... aku mampu (kot)...

berbicara soal jodoh... aku rase setiap org mahukan yang terbaek untuk diri sendiri... tp kalau diri sendiri xdapat nak dibaiki dan masih x berubah... x leh jugak nak berangan tinggi2... impikan kekasih sesempurna Saidina Ali, diri sendiri kenela jadi macam Siti Fatimah dulu...

tapi ape pon, kite mestilah tetapkan pendirian terhadap bakal pasangan masing2... ciri2, keluarga, perangai dan pekerjaaan@studi... pada aku, thats the crucial things must take into consideration... bukan nak demand, tapi kite kawin sekali je seumur hidup... no point kalau bercinta bagai nak rak, dah kawin cerai jugak... aku x nak macam tu... nauzubillah min zalik...

tapi,sebelum berimaginasi lebih2....

IA+EE+TOK kasi sudah dulu... IB exam kasi lepas dulu... fly dulu... studi habis2... keje dulu... n then baru pikir pasal jodoh :)

barula sweet...